جوان سئو

خدمات سئو و مارکتینگ

بهترین زمان و روز برای ارسال ایمیل (اینفوگرافی)

بهترین زمان و روز برای ارسال ایمیل (اینفوگرافی)Reviewed by میلاد احمدی on May 23Rating: 5.0

به لحاظ تولید یک مطلب در بهترین زمان و ارسال آن، بازاریابی ایمیلی کار ساده‌ای نیست؛ هرچند عوامل مشخصی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در کار خود موفق شوید.

اگر واقعا می‌خواهید ایمیل‌های ارسالی شما را باز کنند و بخوانند، یکی از مهم‌ترین عوامل ارسال آن در بهترین زمان است. بسته به این‌که بازار هدف شما چه کسی است، تعیین زمان مناسب برای ارسال پیام به شما کمک می‌کند.

در ایمیل‌های بنگاه به بنگاه که هدف آن کارآفرینان و افراد مشتاق به کار (معمولا افرادی که ایمیل خود را در تمام طول روز بررسی می‌کنند) است، آخر هفته‌ها بهترین زمان برای ارسال ایمیل است. از میان دیگر روز های هفته، میزان باز کردن ایمیل و بررسی داشتن ایمیل جدید در روز های شنبه از بقیه بیشتر است.

اگر بازار شما عام است و هدف شما افرادی است که از ساعت نه صبح تا پنج عصر سر کار هستند و معمولا ایمیل خود را بعد از کار بررسی نمی‌کنند، وسط هفته یعنی روز های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه بهترین زمان برای شما برای ارسال ایمیل می‌باشد. برخلاف کارآفرینان و افراد مشتاق به کار، افرادی که از ساعت نه صبح تا پنج عصر سر کار هستند تمایل کمتری به بررسی ایمیل خود در آخر هفته‌ها دارند.

حتما بخوانید   2 افزونه پرطرفدار سئو وردپرس

اینفوگرافی وب‌سایت Propeller که در این‌جا آمده است را ببینید تا بیاموزید چگونه بازاریابی ایمیلی خود را بهبود بخشید.

اینفوگرافری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *