جوان سئو

آموزش و مشاوره سئو و بازاریابی آنلاین

باید و نباید های سئو در سال ۲۰۱۹

باید و نباید های سئو در سال 2019Reviewed by Milad Ahmadi on Feb 19Rating: 5.0باید و نباید های سئو در سال 2019در این مقاله قصد داریم شما را با باید و نباید های سئو در سال 2019 به صورت کامل و به زبان شیرین پارسی آشنا کنیم

اگر از علاقه مندان در زمینه سئو و بازاریابی هستید حتما مقاله ای که امروز تحت عنوان باید و نباید های سئو در سال 2019 براتون آماده کردیم رو مطالعه کنید توی این مقاله به خیلی از مسائل مهم سئو در سال 2019 خواهیم پرداخت.

برای بسیاری از سایتها، سئو در سال 2019 چندان متفاوت از سال های گذشته نیست: هنوز هم نیاز دارید کارهای یکسانی با کیفیت و دقت بالاتر نسبت به قبل انجام دهید. رقابت در حال سخت تر شدن است و گوگل و مشتری های شما در تشخیص کیفیت بالاتر بهتر شده اند. همچنین، باید یک گام به عقب بردارید و ببینید آیا هنوز هم به افراد مناسب در زمان مناسب می رسید؟ به مرور کلی سئو در سال 2019 خواهید پرداخت.

کیفیت همه چیز است

در سال 2019 کیفیت حرف اول را میزند و در مورد آنچه که دقیقا انجام می دهید کیفیت را بهبود بخشید. محصولات، خدمات و روشهای توصیف آنها را ارزیابی کنید. آیا مشکلی در توصیفشان دارید؟ محصول شما باید عالی باشد، چون جای برای یک محصول فرعی در رنکینگ وجود ندارد،یک محصول مخرب نیاز به یک سایت مخرب و یک برنامه مخرب دارد تا آن سایت را شناسایی کند.

سئو در سال 2019

من می توانم درباره ی افزایش هوش مصنوعی، یادگیری ماشین یا تعاملات محاوره ای صحبت کنم، اما این کار را نمی کنم. شما باید از این پیشرفتها مطلع شوید تا بدانید کجا این جستجوها عنوان بندی می شوند، اما در حال حاضر بهبود آنچه که انجام می دهید مهم است. کیفیت سایت بسیار مهم و کلیدی است. بنابراین، روند سئو در سال 2019 چیز جدیدی نیست بلکه موضوعاتی است که باید مدتی چکش کاری شوند.

موبایل

در ابتدا، سال 2019 به طور پیش فرض سال موبایل است. از آنجا که نخستین ایندکس گوگل به موبایل تغییر کرده است، بنابراین گوگل بر سایت شما بر حسب اینکه روی موبایل چگونه کار می کند نظارت می کند، حتی اگر تعداد زیادی از بازدید شما روی دسکتاپ باشد. به موبایل سایتتان توجه ویژه ای کنید. باید ببینید که آیا موبایل سایتتان مثل دسکتاپ کار می کند. آیا داده های ساختاری عمل می کنند و کامل می شوند؟ آیا تصاویر دارای متن های alt هستند؟ آیا محتواها کامل هستند و به راحتی خوانده میشوند؟ این موارد را بررسی کنید و در صورت بروز مشکل آنها را رفع کنید.

کیفیت سایت را بهبود دهید

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم کیفیت حرف اول را میزند.اگر مدتی است که روی کیفیت سایت خود کار میکنید پس مطئن باشید سایت خوبی خواهید داشت. در طول سالها، بحث های زیادی در مورد آنچه که روی آنها تمرکز کرده اید شده است، چون این چیزی است که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند. کارشناسان ادعا می کنند که بسیاری از فاکتورهای موتورهای جستجو را دز نظر می گیرند تا یک محتوا را برای یک دوره خاص طبقه بندی کنند و این به سادگی امکانپذیر نیست. از آنجایی که دقیقاً هیچکس نمی داند چه اتفاقی در پشت صحنه موتورهای جستجو رخ می دهد، می توانید مدت زمان بیشتری را برای تعیین روند رصد کنید.

در سال 2019 سایت شما باید به لحاظ فنی بی عیب و نقص باشد، یک تجربه ی کاربری قابل مشاهده و محتوایی عالی ارائه و مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهید. البته، سرعت سایتتان باید بهبود یابد. که به معنای ادغام و بهبود داده های ساختاری Schema مثلاً schema.org است که یکی از کلیدهای پیشرفت برای سالهای آینده است.

بهبود سرعت سایت

سرعت سایت یکی از عوامل مهم در چند سال گذشته بوده است اما در حال حاضر به یک مسئله بحرانی تبدیل شده است. اگر سرعت را افزایش ندهید نمی توانید در رقابت باقی بمانید. اگر یکی از رقبای شما خیلی سریعتر شود، شما در رقابت کند می شوید. بهبود زمان بارگذاری کار زمانبری است اما ممکن است باعث شود شما خیلی سریعتر از رقیب باشید و این خیلی خوب است.

بهبود تجربه کاربری (ux)

آیا استفاده از سایت شما لذت بخش است؟ آیا می توانید چیزی را که در یک لحظه نیاز دارید پیدا کنید؟ آیا نام تجاری قابل تشخیص است؟ چگونه از تصاویر استفاده می کنید؟ بهبود تجربه کاربر یک راه مطمئن برای ایجاد پتانسیل مشتریان است. مشتریان راضی و خوشحال موتورهای جستجوی راضی و خوشحالی هستند.

ساختار سایتتان را تجزیه کنید

بارها سایتی از روی وهم و خیال طراحی شده و این مسئله در طول زمان بشدت افزایش یافته است. گاهی اوقات همه ی آن دسته ها، برچسب ها، پست ها و صفحات می توانند همچون ریشه های درختی باشند که از پیاده رو بیرون زده اند. باید بدانید که نگهداری ساختار سایت و چک کردن آن برای برای بازدیدکنندگان و همچنین موتورهای جستجو مفید است. همه چیز باید در محل مناسب خود باشد و اگر چیزی قدیمی است، بروز نیست و یا زشت و زننده است، شما فقط یا باید آن را حذف کنید و یا به چیز دیگری مرتبطش کنید.

در این سال، باید توجه ویژه ای به ساختار سایت خود داشته باشید. دوباره ساختار سایت خود را ارزیابی کنید و از خودتان بپرسید آیا همه چیز در جای خودش است یا اینکه جایی برای بهبود دادن وجود دارد؟ استراتژی محتوای بنیادی شما چگونه است؟ آیا اتصال داخلی شما ابتکاری است؟

داده های ساختاری schema.org را اجرا کنید

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم داده های ساختار یافته با schema.org باعث می شود که محتواهای شما بلافاصله برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. موتورهای جستجو از داده های ساختاری استفاده می کنند تا بین بخش هایی از صفحه شما و اطراف آن ارتباط برقرار کنند. این مسئله کمک می کند تا متنی را به داده های خود اضافه کنید. علاوه بر اینکه کمک می کند سایت آسانتر درک شود، اضافه کردن داده ساختاری به سایت، سایتتان را واجد شرایط برای نتایج به اصطلاح غنی تری می کند. پیاده سازی داده های ساختاری کار آسانی نیست و نیازمند تلاش شما می باشد.

قصد جستجو را در اولویت نگه دارید

قصد جستجو همان چرایی است که در پشت جستجو است. این شخص قصدش از این جستجو چیست؟ آیا می خواهد اطلاعاتی پیدا کند یا چیزی بخرد؟ یا شاید فقط سعی می کنند یک وبسایت خاصی را پیدا کنند. یا شاید کلاً جریان چیز دیگری است؟ موتورهای جستجو برای درک قصد کاربر در حال بهتر و بهتر شدن هستند و ما بایستی به موتورهای جستجو کمک کنیم که نسخه ی مناسب محتوای ما را انتخاب کنند. با تعیین هدف جستجو، می توانید استراتژی کلمه کلیدی خود را بر اساس اهداف خاصی که یک جستجوگر دارد بسازید و این نکات را به محتوای خود اضافه کنید.

جستجوی کلمات کلیدی خود را دوباره انجام دهید

وقت آن رسیده است که جستجوی کلمات کلیدی خود را دوباره انجام دهید. تغییرات زیادی در بازار کسب و کار شما وجود دارد. شرکت شما باید تغییر کند. بروزرسانی کردن کلمات کلیدیتان را در فرصت های مناسب فراموش نکید. پس به عقب برگردید و این سوالات را از خودتان بپرسید.

  • چه چیزی در شرکت من تغییر کرده؟
  • چه چیزی در مخاطبان من تغییر کرده؟
  • چه چیزی در زبان مردم تغییر کرده؟
  • چه تغییری در محل جستجوی مردم رخ داده؟

محتوا خودش زمینه است

زمینه یکی از مهمترین عبارت در سال گذشته بود. زمینه ای که به موتورهای جستجو کمک می کند جهان را درک کنند. از آنجاییکه که موتورهای جستجو دقیق و دقیق تر می شوند، خیلی مهمتر است که اطلاعات دقیق تری در اختیار آنها قرار داد. با ارائه زمینه مورد نیاز برای موضوع و اشخاص، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید که بین محتواهای شما و جاهای بزرگتری که این محتواها باید فیت شوند ارتباط برقرار کنند. این مسئله فقط برای محتواها نیست بلکه برای لینکهایی که اضافه می کنید نیز برقرار است و این لینکها زمینه ای فراهم می کنند که به موتورهای جستجو کمک می کند. با تبیین زمینه محتوا به موضوع ممکن است خلایی در دستان خود حس کنید. ممکن است موضوع را به طور کامل بررسی نکرده اید. یا شاید دیدگاه جدیدی نسبت به آن پیدا کرده اید و شاید علم به کلی تغییر کرده است. کسی چه می داند! موضوع را مدنظر قرار دهید و هر چیزی که مرتبط با آن است پیدا کنید. گاهی لازم است به عقب برگردید و محتوای قدیمی تان را بروزرسانی کنید یا آن را بهبود دهید و یا برخی چیزها را به کلی حذف کنید.

محتوا و کیفیت مهمترین صفحات خود را دوباره ارزیابی کنید

کلمات کلیدی امروزه یکی از نکات مهم است ، نگهداری محتوا چیز دیگری است. نگاهی به نتایج جستجوی کلمه کلیدی بیندازید. آیا یک مقاله چندگانه در ده کلمه برتر برای یک عبارت خاص دارید؟ خب، این احتمالاً آن چیزی نیست که بخواهید.

برای درک چگونگی انجام این کار، باید محتوای خود را دوباره ارزیابی کنید. آیا همه چیز خوب است؟ آیا نیاز هست که بیشتر بنویسید؟ و یا شاید کمتر؟ شاید لازم است چند مقاله ضعیف را به یک مقاله قوی خلاصه کنید؟ گاهی مواقع بهترین استراتژی سئو بیشتر نوشتن نیست، فقط آنچه که دارید را بهبود دهید.

کسانی که مهارتهای نوشتن را تسخیر می کنند!

محتوای با کیفیت اورجینال است و درکش عمیق و آسان است و موتورهای جستجو برای ارزیابی کیفیت محتوای مقاله دقیق تر شده اند و بر اساس آن تصمیم می گیرند. همچنین خوانندگان متن های خوب بیشتر می شوند و حس اعتماد بیشتری به آن پیدا می کنند. اگر محتوا بخوبی قابل خواندن باشد و به لحاظ عملی و گرامری درست باشد، حرفه ای تر خواهد شد و مردم دوست دارند بیشتر به محتوای شما برگردند و دیگر محتواهایتان را نیز بخوانند. بنابراین، مهارتهای نوشتنتان را افزایش دهید!

 اپلیکیشن

لینک به اپلیکیشن ها بویژه در موبایل ها رو به افزایش است. برخی از خدمات فقط اپلیکیشنی هستند مثل اسنپ . اپلیکیشن ها همه جا هستند، حتی گوگل اکنون داده های ساختاری را برای برنامه های نرم افزاری تست می کند. به علاوه، گوگل صفحه اصلی خود را در موبایل با کشف فید اپلیکیشن توسعه می دهد.

اپلیکیشن ها راه دیگری را و معمولاً راه بهتری را برای رسیدن به مخاطبین خود ارائه می کنند. بسته به محصول و بازار شما، ممکن است استفاده از اپلیکیشن ایده خوبی برای کارتان باشد. اگر مایل نیستید که راههای گذشته را ادامه دهید.

به صور خلاصه

حالا اگر همه اینها را تمام کنیم، همه این موارد چطور اجرا شود؟ باید کارهای زیر را دائماً در ذهن خود نگه دارید:

  • شما باید یک وبسایت با سرعت بالا، قابلیت استفاده آسان، به لحاظ تکنیکی بدون مشکل و با کیفیت بالا داشته باشید که واقعا به بازدیدکنندگان کمک می کند.
  • این وبسایت باید با یک نام تجاری که محصول و خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهد پشتیبانی شود.
  • بسته به توازن و تعادلتان ، ممکن است نیاز به استراتژی استفاده از ابزارهای جدید مانند اپلیکشن داشته باشید.

 

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *