جوان سئو

آموزش و مشاوره سئو و بازاریابی آنلاین

چطور یک کسب و کار کوچک رو به صورت آنلاین شروع کنیم؟

کسب و کار کوچک

وقتی شروع به راه اندازی یک کسب و کار کوچک آنلاین می کنید با طی مراحل زیر میتوانید به موفقیت برسید. من هزاران نفر را دیده ام که از مراحل زیر پیروی کرده اند و به موفقیت رسیده اند:

  1. یک نیاز را شناسایی کنید و آن را کاملا ارزیابی کنید.
  2. مراحل مشابه فرایند فروش را یادداشت کنید.
  3. یک وب سایت با قابلیت دسترسی آسان برای آن طراحی کنید.
  4. از موتورهای جستجو برای ترافیک دادن به سایت خود استفاده کنید.
  5. به خودتان اعتبار کارشناسی در زمینه مربوطه را بدهید.
  6. مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل شناسیایی کنید.
  7. درآمدتان را از طریق فروش به مشتریان وفروش مجدد بالا ببرید.

هر کسی، از یک مبتدی تا یک کارآفرین آنلاین می تواند از این مسیر برای شروع کسب و کار آنلاین استفاده کند.

مرحله 1: نیاز را شناسایی کنید و آن را کاملا ارزیابی کنید.

اشتباهی که اکثر افراد تازه کار مرتکب می شوند این است که ابتدا محصول را شناسایی می کنند و بعد بازار را.

برای افزایش شانس موفقیت، ابتدا بازار کسب و کار را شناسایی کنید. این کار ترفندی است برای یافتن افرادی که در جستجوی یافتن راه حلی برای یک مشکل خاص می باشند، اما نتایج زیادی بدست نمی آورند. اینترنت این گونه تحقیقات در مورد بازار را براحتی آسان می نماید:

  • به انجمن های آنلاین مراجعه کنید تا مردم چه سوالاتی می پرسند و بدنبال حل چه مشکلی هستند.
  • تحقیقات وسیعی درباره ی کلمات کلیدی که بسیاری از افراد بدنبال آن هستند انجام دهید، اما نه برای آنچه که سایت های رقیب بدنبال آن هستند.
  • بازدیدکنندگان بالقوه خود را شناسایی کنید و به آنچه که در فرم تقاضا می نویسند توجه کنید. سپس از آنچه که آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازاری ایجاد کنید که قبلا وجود داشته و آن را بهتر از رقیبانتان انجام دهید.

مرحله 2: مراحل مشابه فرایند فروش یادداشت کنید.

یک فرمول کپی شده فروش وجود دارد که بازدید کننده از لحظه ای که وارد می شود تا لحظه ای که خرید می کند مرحله بندی شده است.

  • با یک اجبار خاص و شاخص علاقه آنها را تحریک کنید.
  • مشکلات محصول خود را شرح دهید.
  • به عنوان یک برطرف کننده مشکل به خود اعتبار دهید.
  • نظرات افرادی را که از محصولات شما استفاده کرده اند را اضافه کنید.
  • در مورد محصول و اینکه چه مزایایی برای کاربر دارد صحبت کنید.
  • پیشنهاد دهید.
  • تضمین قوی بدهید.
  • ضرورت ایجاد کنید.
  • برای فروش از مشتریان دعوت کنید.

در سراسر این فرایند شما بایستی بر روی اینکه چگونه محصول یا خدمات شما منحصربفرد است و اینکه چگونه قادر به حل مشکلات آنهاست تمرکز کنید. مثل مشتری فکر کنید و بپرسید: “این محصول چه مزیتی برای من دارد؟”

مرحله3: طراحی و ساخت وب سایت.

وقتی که بازار و محصول خود را بدست آوردید، و روند فروشتان را مشخص کردید، اکنون آماده طرای وب سایتتان هستید. توجه کنید که باید آن را ساده طراحی کنید چون باید در کمتر از 5 ثانیه توجه مخاطبتان را جلب کنید، در غیر اینصورت بازدیدکنندگان دیگر هرگز وب سایتتان را بازدید نخواهند کرد. برخی از این نکات مهم را به خاطر بسپارید:

  • یک یا دو فونت ساده را روی زمینه سفید انتخاب کنید.
  •  منوی بالای خود را ساده و روشن روی همه ی صفحات یکسان نگه دارید.
  • تنها از صدا، گرافیک و ویدئوهایی استفاده کنید که پیام شما را تقویت می کند.
  • به عنوان یک پیشنهاد انتخابی می توانید آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید.
  • خرید را آسان کنید. بیش از دو کلیک بین مشتری بالقوه و خرید قرار ندهید.
  • وب سایت شما فروشگاه آنلاین شما است، بنابراین محیط آن را دوستانه نگه دارید.

مرحله 4: استفاده از موتورهای جستجو برای هدایت خریداران هدفمند به سایت خود.

تبلیغات گوگل ، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ساده ترین راه برای دریافت ترافیک به یک سایت کاملا جدید است. این کار دو مزیت برای ایجاد ترافیک اورگانیک دارد. اول، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نشان داده می شوند و دوم اینکه، تبلیغات PPC به شما اجازه می دهد تا از کلمات کلیدی مختلف، عنوان ها، قیمت ها و روش های فروش را امتحان کنید. شما نه تنها ترافیک فوری دریافت می کنید، بلکه می توانید از کلمات کلیدی PPC برای پی بردن به بهترین کلمات کلیدی نیز استفاده کنید. سپس می توانید از این کلمات کلیدی در سایت خود استفاده کنید که این کار به رنکینگ اورگانیک شما کمک خواهد کرد.

مرحله 5: به خودتان اعتبار کارشناسی در زمینه مربوطه اعطا کنید.

مردم از اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات استفاده می کنند. اطلاعات را به صورت رایگان به سایت های دیگر ارائه کنید. این کار به اعتبار بیشتر و رنکینگ بالاتر موتور جستجو کمک می کند. این کار همان لینک دادن به سایت های دیگر است.

از لینک دادن به محتواهای رایگان و فاقد تخصص بپرهیزید. مقالات، ویدئوها و مقالاتی را تهیه کنید که برای افراد مفید باشد. و این محتواها را در شبکه های اجتماعی توزیع کنید. به یک متخصص فعال در انجمن های صنعتی و سایت های شبکه های اجتماعی که در بازار هدف شما وجود دارد تبدیل شوید.

شما خوانندگان جدید را جذب می کنید و حتی خیلی بهتر از سایتی که به محتوای شما لینک داده است. موتورهای جستجو لینک از سایت های مربوطه را دوست دارند و با رنکینگ به شما پاداش می دهند.

مرحله 6: از قدرت بازاریابی ایمیل برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار استفاده کنید.

وقتی که لیستی از گزینه های مختلف را برای سایت خود انتخاب می کنید، یکی از ارزشندترین دارایی های کسب و کار آنلاین خود را ایجاد می کنید. مشتریان و بازدیدکنندگانتان به شما اجازه می دند که برایشان ایمیل ارسال کنید. این بدان معنی است که:

  • چیزی را که آنها خواسته اند به آنها می دهید.
  • در حال توسعه روابط طولانی با آنها هستید.
  • پاسخ 100% قابل اندازه گیری است.
  • بازاریابی با ایمیل، راحتر تر و ارزانتر از رادیوو و تلویزیون است چون بسیار هدفمند است.

هر فردی که سایت شما را بازدید کند و در لیست شما قرار گیرد همچون یک سرب داغ است. و هیچ ابزاری همچون ایمیل برای پیگیری آنها وجود ندارد.

مرحله 7: درآمد خود را از طریق فروش و فروش مجدد افزایش دهید.

یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی، توسعه ی ارزش هر مشتری در طول زمان است. حداقل 36% از افرادی که از شما خرید کرده اند اگر آنها را پیگیری کنید مجددا از شما خرید می کنند. نهایی شدن اولین فروش، سخت ترین مرحله ی کار است. بنابراین بعد از فروش از آنها برای خرید مجدد دعوت کنید:

  • به مشتریانی که خرید اصلی شان را نهایی کرده اند محصولات مرتبط معرفی کنید.
  • ارائه کوپن های تخفیف و وفاداری الکترونیکی به مشتریان در صورت خرید مجددشان.
  • بعد از خرید، محصولات مربوطه را در صفحه ” با تشکر از خرید شما” ارائه کنید.
  • به مشتریان بخاطر وفادار بودن به شما پاداش بدهید تا وفادارتر شوند.

و در پایان اگر شما راه کاری به غیر از موارد مطرح شده در ذهن دارید خوشحال میشویم ار طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع : entrepreneur

۷ گام برای ایجاد یه استراتژی موفق برای بازاریابی شبکه های اجتماعی

Social Media Marketing Strategy

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان یک چراغ راهنمایی برای بازاریابان، افزایش سطح آگاهی از برند، وفادار نمودن مشتریان و جذب مخاطبان جدید عمل می کند. استراتژی موفق ترافیک سایت را افزایش می دهد و اغلب بازده سرمایه گذاری (ROI) بیشتری نسبت به تلاش های بازاریابی صرف شده را نشان می دهد.

اینها فقط بخشی از مزایای استراتژی رسانه های اجتماعی خوب است. اما دستیابی به چنین تاثیری آسان نیست. مخاطبان رسانه های اجتماعی می توانند بسیار دمدمی مزاج و متغیر باشند، رقابت برای جلب توجه شان سخت است و الگوریتم های پلتفرم ها متغیر است.

برای حفظ تمرکز شما، ما این راهنما را برای ایجاد استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی به صورت یک مقاله ایجاد کرده ایم. مشاهده ادامه مطلب “۷ گام برای ایجاد یه استراتژی موفق برای بازاریابی شبکه های اجتماعی”

چرا و چگونه محتوای قدیمی را بهبود بخشیم یا حذف کنیم؟

Content

آیا محتوای قدیمی می تواند قدرت سایت شما را کاهش دهد؟ بله، احتمال آن وجود دارد. در مورد محتوای قدیمی خود تصمیم خیلی مهمی باید بگیرید: اینکه آیا باید محتوای قدیمی خود را برزورسانی کنید یا بهتر است آنها را حذف کنید؟

گرفتن تصمیم درست در این مرحله می تواند مزیت های زیادی برای سایت شما داشته باشد، از جمله افزایش ترافیک، بهبود جستجوی محتوا در موتورهای جستجو، لینک ها، تبدیل ها و تعاملات دیگر. مشاهده ادامه مطلب “چرا و چگونه محتوای قدیمی را بهبود بخشیم یا حذف کنیم؟”

محتواها را برای افراد بنویسیم یا موتورهای جستجو؟

به نظر شما محتواها را برای افراد بنویسیم یا برای موتورهای جستجو؟ امروز میخوایم در این مورد با شما عزیزان صحبت کنیم تا پایان با ماه همراه باشید.

تمام محتواهای با کیفیت دارای دو وجه مشترک هستند؛ آنها مفاهیم واقعی را به خواننده ارائه می دهند و هر کدام بخوبی نوشته شده اند یا دارای نثر صریحی هستند. اما اغلب نویسندگان محتوا بیش از حد نگران “نوشتن برای سئو” هستند و به اشتباه بر نوشتن برای موتورهای جستجو تمرکز می کنند تا خوانندگان واقعی محتوا. آنها بیش از حد در مورد طول محتوا، تراکم کلمه کلیدی، استفاده از کلمات کلیدی گوناگون و اضافه کردن اصلاح کننده های محلی می پردازند، فقط به این دلیل که به سئو کمک می کند نه به کاربر.

بنا به دلایلی این کارها مشکل ساز هستند، اما مهمتر از آن این است که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیازی به نوشتن برای آنها ندارند. آنها به ما و یا به برندهایی که معرفی می کنیم نیاز دارند تا موضوع به اندازه کافی درک شود و قادر به ارائه یک پاسخ مناسب به مخاطبان باشند.

گوگل برای درک محتوای خوب ساخته شده است

 

گوگل الگوریتم جستجوی پیشرفته ای دارد که هر روز در حال پیشرفت است و هر ساله به طور چشمگیری بهبود می یابد. این تنها به نتایج سنتی محدود نمی شود بلکه تعداد بسیاری از ویژگی های جستجو که قابلیت استفاده و دسترسی را دارند بهبود می بخشدو  به افزایش تجربه کاربران گوگل منجر می شوند.

همه ی اینها باعث می شود که هر سه ماه میلیاردها دلار درآمد داشته باشد. محرک چنین درآمد وسیعی شبکه ی تبلیغاتی گسترده گوگل است، اما شروع و پایان آن با جستجوی گوگل و پرداختی آن به ازای هر کلیک است.

گوگل پربازدیدترین وبسایت در جهان است و همچنان در صدر مقام اول است که بر موفقیت و دقت پلتفرم جستجو در تمام ظرفیت های دیگر تاثیر می گذارد. ترافیک بالا، تبلیغات و 3.5 میلیارد جستجوی روزانه در قسمت جستجوی گوگل انجام می شود. امروزه گوگل بخاطر کیفیت نتایج اش به یک مترادف برای جستجو تبدیل شده است و فراموش نکنید که گوگل اولین موتور جستجو نبود و موتورهای جستجوی زیاد دیگری نیز وجود دارند. اما گوگل بهترین موتور جستجو است.

گوگل تا به امروز موتور جستجوگر و دقیقی – برای مدت طولانی-  بوده است که تنها علت این مسئله نیز بخاطر تعهدش به درست و دقیق بودن آن است. اثبات این امر نیز توجه به تعداد (بازدیدکنندگان روزانه، کاربران، درآمد و غیره) است. به همین دلیل است که گوگل سالیانه بیش از 2 تریلیون جستجو انجام می دهد. و نقش آن در زندگی روزمره ی انسانها در سراسر جهان هر دقیقه بیشتر می شود، و این عمیقاً ریشه در تعهد گوگل برای اطمینان از آن است که موتور جستجویی به کاربران ارائه می کند که بهترین پاسخ را به جستجوی پرس و جویی خاص در هر زمان و هر مکان ارائه می دهد. به این دلایل، گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگری) به محتوایی خاص که برای آن نوشته شده است نیازی ندارد. گوگل به کاربران خود خدمت می کند و می خواهد که محتواها نیز به آنها خدمت کنند.

حساب آنالیتیک هر کسی را در زمان واقعی مشاهده کنید به معنای واقعی کلمه می توانید اطلاعات مربوط به فروش و تبدیل را در هر زمان برای هر وب سایت مشاهده کنید.

اگر برای مردم محتواهای خوب بنویسید گوگل به شما پاداش خواهد داد. و این به معنای محتوای خوب نوشتن برای موتورهای جستجو نیست.

دقیقاً چه محتوایی خوب است؟

 

گوگل چگونه محتوای با کیفیت را می شناسد؟ می دانیم که الگوریتم ها و سیگنالهای رتبه بندی  کمک می کنند که محتوای مناسب برای رضایت از پرس و جوهای جستجو ارائه شود. اما به نظر گوگل چه محتوای خوب است؟ چه محتوایی بد است؟ و چگونه است که محتوایی که خوب نوشته شده است همیشه خوب رتبه بندی نمی شود؟

برای کسب اطلاعات در مورد “محتوای خوب” گوگل پیشنهاد می کند که به بررسی راهنمایی های ارزیابی کیفیت آن بپردازید. جان مولر اطمینان خاطر داده است که معیارهای کیفیت به طور مستقیم به عوامل رتبه بندی آن وابسته نیست.

در اینجا به مهم ترین فاکتورهایی که هنگام انتخاب رتبه بندی کلی کیفیت صفحه در نظر گرفته می شود خواهیم پرداخت :

  • هدف از صفحه: نخستین قدم برای درک یک صفحه، پی بردن به هدف آن است.
  • تخصص، اقتدار، اعتماد: این یکی از ویژگی های مهم کیفیت است. درک اعتبار یک قسمت مشخص از محتوا کار دشواری نیست.
  • کیفیت و میزان محتوای اصلی: اعتبار باید براساس لندینگ پیج URL کار باشد.
  • اطلاعات وب سایت/ اطلاعات مربوط به نویسنده ی عمده ی مطالب: اطلاعات مربوط به وب سایت و همچنین نویسنده عمده ی مطالب سایت را پیدا کنید.
  • شهرت وب سایت/ شهرت نویسنده ی عمده مطالب سایت: لینک هایی برای تحقیق در مورد شهرت به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

علاوه بر اینکه مطالب بخوبی نوشته شود و مورد تحقیق قرار گیرد، اهمیت آن برای جستجو نیز قابل توجه است. به سادگی می توان گفت که یکی از مهمترین عوامل رنکینگ برای محتوا در وب، مرتبط بودن آن با پرس و جو است. اگر محتوایی به پرس و جو در کادر جستجو درست پاسخ ندهد، دیگر مهم نیست چه اندازه خوب نوشته شده است. باید محتوایی خوب برای پرس و جو های درستِ جستجو نوشت. تنها راه رسیدن به این هدف، ایجاد محتوایی خوب و مطلوب است.

دستورالعمل های اصلی برای محتواهایی که با کیفیت بالا نوشته شده اند:

 

نگران نباش. اگز این کار راحتی بود هر کسی می توانست آن را بخوبی انجام دهد. چیزی که به نفع ماست اینه که اگه نویسنده خوبی هستید، می دانید چگونه برای مردم خوب بنویسید. موقعیتتان را عوض نکیند و بیش از حد درباره ی ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو فکر نکنید. برندها و بازاریانی را که برای انتشار محتوا بدون هیچ هدف واقعی عجله دارند برنده خطاب نکنید.

اصول اولیه برای نوشتن محتوای با کیفیت شامل موارد زیر است:

  • تعریف هدف: تمام محتواها باید هدف داشته باشند. بایستی بر روی یک موضوع تمرکز داشته باشند، یک مخاطب و حتی یک مرحله ی تعهد برای مخاطبانشان داشته باشند.
  • تحقیقات کامل: کل مطلب را مرور کنید. آغاز، اواسط و پایان کار چیست؟ من شخصاً مطالب خود را به گونه ای طراحی می کنم که همیشه بدانم کجا هستم و چه چیزی لازم دارم.
  • خوب بنویسید و از ویرایش مطمئن شوید (و دوباره ویرایش کنید!). از نشانه گذاری استفاده کنید. گرامر را بررسی کنید و سعی کنید نوشته را به یک نکته یا عنوان برسانید. در صورت لزوم پیش زمینه تهیه کنید.
  • یک خط فرعی (یا دوم) داشته باشید: گوگل مراقب است که محتوا از کجا می آید. برند یا شخص پشت محتوا چه کسی است. هر چه که شهرت فرد یا برند بیشتر باشد بهتر است.
  • مطالب را آگاهی بخش، کامل و آموزنده بنویسید: مطمئن شوید که مفهوم در محتوا وجود دارد. ما یک هدف داریم. آیا این محتوا هدف را برآورده می کند؟ و آن را به طور کامل توضیح می دهد؟ به خوانندگان خود آموزش دهید، آنها از شما قدردانی می کنند و به شما وابسته می شوند.
  • بیان کردن منابع: همیشه منابع خود را بیان کنید. اگر ندانیم مطالب از کجا آمده اند، بیان آمار و ارقام به هیچ وجه معنایی ندارد. مطمئن شوید که منابع اصلی را هر کجا که لازم است عنوان می کنید.

 

 

بهترین زمان و روز برای ارسال ایمیل (اینفوگرافی)

به لحاظ تولید یک مطلب در بهترین زمان و ارسال آن، بازاریابی ایمیلی کار ساده‌ای نیست؛ هرچند عوامل مشخصی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در کار خود موفق شوید.

اگر واقعا می‌خواهید ایمیل‌های ارسالی شما را باز کنند و بخوانند، یکی از مهم‌ترین عوامل ارسال آن در بهترین زمان است. بسته به این‌که بازار هدف شما چه کسی است، تعیین زمان مناسب برای ارسال پیام به شما کمک می‌کند. مشاهده ادامه مطلب “بهترین زمان و روز برای ارسال ایمیل (اینفوگرافی)”

۷ سرویس برتر ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

آیا ایمیل مارکتینگ در سال 2017 برای کار شما در اولویت است؟ آیا به دنبال نرم افزاری برای ایمیل مارکتینگ هستید؟ انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ میتواند تاثیر مهمی بر موفقیت شما در حوزه مارکتینگ داشته باشد. در این مقاله، 7 تا از بهترین سرویسهای ایمیل مارکتینگ را برای کسب و کارهای کوچک مرور خواهیم کرد با جوان سئو همراه باشید.

چرا انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ از اهمیت زیادی بر خوردار است؟

ایمیل مارکتینگ یکی از کم هزینه ترین ابزارهای موجود است . راحتی در مدیریت ، امکان کنترل کامل و ارتباط مستقیم با مشتری از دیگر امکانات آن می باشد . برای توضیح بیشتر ، مقاله بازاریابی ایمیلی چیست را مطالعه نمایید تا ببینید چرا باید استفاده از این سیستم را آغاز نمایید.

 شما میتوانید با استفاده از سایت OptinMonster  به راحتی اشتراک ایمیل را دریافت کنید ، گزارش تحویل ایمیل واقعی در سرویس ایمیل مارکتینگ شما ارسال خواهد شد.

اگر حواستان نباشد، ممکن است با پرداخت پول زیاد برای امکانات کم مواجه شوید ( که باعث میشه پول زیادی از دست بدهید )

یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب به شما امکان ساخت ایمیلهای دلخواه ، همچنین اجازه مدیریت مخاطبین ، تقسیم کردن افراد در گروه ها و جستجوی عملکرد ایمیل های گروه را میدهد.

نکته مهم دیگر اینکه ، یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب این تضمین را به شما میدهد که ایمیل شما در قسمت Spam قرار نگیرد.

حال نگاهی میکنیم به تعدادی از بهترین سرویسهای ایمیل مارکتینگ و چگونگی برتری آنها نسبت به یکدیگر 

1. Constant Contact

این سرویس یکی از بزرگترین و سریعترین سرویسهای ایمیل مارکتینگ در جهان است . همچنین استفاده از این سرویس بسیار ساده و مبتدی در حیطه ایمیل مارکتینگ است .

با استفاده از این سرویس متوانید ایمیل خود ، مخاطبین ، قالب ایمیل و غیره را مدیریت کنید.

هر حساب کاربری به شما امکان دسترسی به جستجو و گزارش کردن ، ابزارهای اشتراک رسانه های اجتماعی ، کتابخانه عکس و 1گیگابایت فضای خالی برای فایل های شما .

این سرویس قادر به تشخیص و پیشنهاد مغایرت در گفتگوی زنده ، ایمیل ، پشتیبانی و دارای منبع اطلاعات وسیعی میباشد. همچنین این سزویس قادر به تمرین شما به خوبی یک سمینار زنده را دارا میباشد . این سرویس امکاناتی را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است تا به سرعت مسائل ساده را آموخته و مانند یک حرفهای عمل کنند.

بنا به دلایلی که ذکر شد ما به این نرم افزار بالاترین امتیاز در زمینه کسب و کارهای کوچک را داده ایم .

این سرویس دارای نسخهُ آزمایشی 60 روز رایگان و شروع قیمت ها بعد از این بازه زمانی از 20 دلار در ماه خواهد بود .

2. AWeber

این سرویس یکی از محبوب ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ در جهان است . در این سیستم ابزارهایی با تنوع زیاد برای مدیریت ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک ، متوسط ارائه شده است..

شروع به کار این نرم افزار بسیار ساده میباشد . این سیستم قادر به ارتباط با سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس را دارا می باشد.

شما به راحتی میتوانید به الگوهای ایمیل ، لیست مدیریتی ، پاسخگویی خودکار ، و جستجوی جزئیات ایمیل  دسترسی داشته باشید.

امکانات پشتیبانی آن شامل : چت زنده ، پشتیبانی تلفنی ، پشتیبانی از طریق ایمیل ، پشتیبانی از طریق وب و کتابخانه وسیع درباره آموزش میباشد .

این سرویس دارای نسخه آزمایشی 30 روزه و شروع قیمت بعد از این مدت از 19دلار در ماه میباشد .

 

3. ConvertKit

 

این سرویس یک سرویس بسیار قوی برای وبگردهای حرفه ای ، نویسندگان و کسانی که بدنبال کسب و کار هستند را ارائه میدهد . از خصوصیات آن میتوان به سادگی در استفاده و قدرتمندی بسیار زیاد آن اشاره کرد .

این سرویس امکان بروز رسانی از طریق ایمیل را به راحتی فراهم میکند . همچنین این سرویس امکان مدیریت در پاسخ خودکار را به راحتی در دسترس قرار داده است .

این سرویس به شما امکان این را میدهد که مخاطبین خود را به راحتی به بخش های : مخاطبینی که به دنبال خرید هستند و مخاطبینی که خرید خود را انجام داده اند تقسیم نمایید . این روش یکی از کارامد ترین روش ها در زمینه اتوماسیون کردن سیستم ها است .

این سیسنم گزینه هایی را طبق دانش و معلومات گسترده خود در زمینه پشتیبانی به شما ارائه میدهد .

قیمت این سیستم از 29 دلار شروع و در صورت نارضایتی شما ، این مبلغ به  مدت 30 روز قابل برگشت است .

 

4. GetResponse

 

این سیستم یکی از پرترفدارترین سیستم ها در زمینه ایمیل مارکتینگ است .  استفاده ازاین سیستم بسیارساده بوده و با این ویژگی خود را بین تازه وارد ها و افرادی با کسب و کار کوچک به خوبی جا داده است .

این سیستم با داشتن ابزارهای بسیار قوی در زمینه اتوماسیون به راحتی به شما امکان اتوماسیون کردن سیستم را میدهد . با یک حرکت ساده شما میتوانید گروه بسازید ، مخاطیین خود را تقسیم بندی کنید و همچنین متن خاصی را به گروه های مشخص ارسال کنید. این سیستم به شما کمک میکند تا با ساخت گروههای موثر درآمد خود را به طرز عجیبی افزایش دهید .

این سیستم دارای فرم پاسخ دهی چشم نواز ، محیطی زیبا ، سیستم ضبط عکس و پاسخ دهی خودکار میباشد .

این سیستم قبلیت ارتباط و یکپارچگی با نرم افزارهای دیگرنظیر OptinMonster, SalesForce, Google Docs, ZenDesk, etc  را دارا میباشد.

پشتیبانی در این سیستم از طریق تلفن ، چت و ایمیل امکان پذیر است . این سیستم دارای راهنمای رایگان از طریق ویدئو ، وب و صفحه راهنما را دارا میباشد .

قیمت این سرویس از 15 دلار در ماه شروع و دارای نسخه آزمایشی 30 روزه است .

5. MailChimp

 

این سرویس یکی از محبوب ترین سیستم ها در زمینه ایمیل مارکتینگ است و دارای ظاهری بسیار ساده با ابزار های بسیار قوی در زمینه پشتیبانی میباشد.

اگر شما تمایل به استفاده WordPress, MagnetoShopify این سرویس قابلیت یکپارچگی با وردپرس و بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا دیگر را دارد.

این سرویس دارای ساخت سریع و راحت ایمیل ، ادغام برچسب ها ، پاسخ دهی خودکار ، تقسیم کردن مخاطبین در گروهها و سیستم ضبط عکس و آنالیز میباشد .

همچنین این سرویس این امکان را به شما میدهد که مطلب مورد نظر خود را بسته به زمان گیرنده مطلب و همچنین موقعیت شخص ارسال کنید.

پشتیبانی این سرویس از طریق ایمیل ، چت آنلاین و همچنین توسط اطلاعات گسترده این سرویس ، ویدئو و راهنما صورت میپذیرد.

این سرویس به شما خدمات مجانی ارائه میدهد که میتوانید 12000ایمیل را برای 2000 مشترک خود ارسال نمایید .

قیمت  این سرویس از 10دلار در ماه آغاز میشود .

به دلیل برنامه ریزی های این شرکت برای ارائه خدمات مجانی ما این سرویس را بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ بدون در نظر گرفتن سود خود میدانیم .

 

6. Campaign Monitor

 

این سرویس یکی دیگر از محبوب ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ موجود است و بیشتر از هر آنچه که برای یک کمپین موفق لازم دارید را به شما ارائه میدهد . امکان ساخت یک ایمیل با چند حرکت ساده از خصوصیات این سرویس میباشد . همچنین  به شما امکان استفاده از طراحی های پیشرفته یا ساخت آن به سلیقه خود را میدهد .از دیگر ویژگی های آن میتوان به ساخت گروههای مختلفی بر حسب مخاطبین و رفتار و خلق و خوی مختلف اشاره کرد.

شما میتوانید تاریخ ارسال مطلب را از همان اول انتخاب نمایید .این روش ، ایمیل شما را شخصی تر کرده و میتواند اثر بخشی بهتری داشته باشد. از دیگر خصوصیات آن  میتوان به سرویس ضبط ، بهسازی و ابزار اشتراک گذاری عمومی اشاره کرد .

پشتیبانی در این سرویس به صورت شبانه روزی در هر روز هفته توسط ایمیل و فرم پشتیبانی میباشد . مشتریان برتر امکان استفاده از پشتیبانی تلفنی را دارا میباشند . این سرویس دارای راهنمای گام به گام است که به شما این امکان را میدهد که خودتان مشکلات احتمالی را رفع نمایید.

قیمت این سرویس از 9دلار در ماه آغاز میگردد .

7. ActiveCampaign

 

این سرویس ، سرویس ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون شما را با CRM مخلوط کرده و به فروش میرساند . این سرویس تمام ابزارهایی که شما نیاز دارید برای ساخت یک ایمیل مارکتینگ هوشمند را ارائه میدهد .

این سرویس دارای محیطی زیبا و فرم اشتراک ساده میباشد و به شما این امکان را میدهد که مخاطبین خود را بر حسب نوع فعالیت ، موقعیت جغرافیایی ، اخلاقیات تقسیم بندی کنید . این سرویس میتواند اطلاعات زیادی از مخاطبین را با استفاده از آدرس ایمیل بدست آورد .

این سرویس قابلیت ارتباط با سرویس های دیگر مثل wordpress را دارا میباشد  و به شما امکان ارسال پیامک به مخاطبین برای دنبال کردن گروه شما را به راحتی فراهم کرده است .

قیمت این سرویس از 9دلار در ماه شروع میشود .

شما میتوانید با ارسال درخواست نسخه آزمایشی آن را با امکانات محدود دریافت نمایید . اگرچه  قیمت این سرویس به نظر  مقداری زیاد می آید ، ولی واقعا ارزش این را دارد اگر سرویس اتوماسیون شما آن چیزی شود که دنبالش بوده اید .

و در پایان امیدواریم این مقاله توانسته باشد با ارائه راهنمایی های موثر ، سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب برای کسب و کار شما را معرفی کرده باشد .

 

منبع : wpbeginner

بازاریابی ایمیلی چیست؟

امروز قصد داریم در مورد یکی از روش های نوین و موثر تبلیغات اینترنتی که به دلیل هزینه بسیار پایین و تاثیرگذاری بیشتر نسبت به سایر روش های تبلیغات آنلاین روز به روز در حال گسترش است با شما عزیزان صحبت کنیم پس با جوان سئو همراه باشید.

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست ؟

ایمیل مارکتینگ نوعی بازاریابی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود از طریق ایمیل برای معرفی و یا فروش محصولات به صورت مستقیم می باشد. اگر میخواهید از بازاریابی ایمیلی برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید باید با یک سری از اصول و قاعد اولیه این روش آشنا شوید.

 

مهم ترین اصل در ایمیل مارکتینگ اجازه کاربران است.

 

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که هر روزه تعدادی ایمیل در اینباکس شما اضافه می شود که هیچ علاقه ای به خواندن و یا دنبال کردن این محصولات نداشته باشد و در واقع بدون رضایت شما ارسال شده است به همین دلیل همیشه سعی نمایید محصولات خود را برای کسانی ارسال کنید که مخاطب و علاقه مند به شما هستند. شاید این سئوال برای شما پیش آمده است که چطور این افراد را پیدا کنیم ؟ !

یکی از ساده ترین روش ها برای بدست آوردن اجازه کاربران استفاده از فرم های عضویت در سایت یا خبرنامه است. کاربری که در سایت و یا خبرنامه شما عضو می شود به شما این اجازه را می دهد که به وسیله ایمیل با آن در ارتباط باشید و محصولات و پیشنهادهای خود را برای آن ارسال کنید.

emailmarketing

در چه زمانی از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

یک جشنواره تخفیف دارید (ارسال کد تخفیف به مخاطب)

محصول یا خدمات جدیدی دارید (به اطلاع مشتری برسانید)

مقاله مهمی را در وب سایت تان درج کرده اید. ( به منظور آموزش به مشتری )

شرکت و یا برپایی مراسمات و نمایشگاه های بزرگ ( ارسال دعوت نامه به مشتری )

و …

چگونه یک ایمیل مناسب بسازیم؟

  1. عنوان مناسب و مرتبط با برند به صورت مختصر و مفید
  2. آرم یا نشان برندتان را در بالای ایمیل قرار دهید
  3. استفاده از متن و تصاویر مناسب
  4. استفاده از قالب ایمیل مناسب (واکنشگرا )جهت نمایش در تلفن همراه
  5. قرار دادن اطلاعات تماس در ایمیل مانند شماره تلفن و آدرس محل فعالیت
  6. استفاده از دکمه لغو عضویت در ایمیل

 

هم اکنون شما میتوانید یک ایمیل مناسب طراحی و ارسال نمایید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. اگر به دنبال یک سرویس مناسب برای ارسال ایمیل به مخاطبین و مشتری های خود هستید میتوانید از وب سایت های معتبری که به صورت رایگان این امکان را برای شما فراهم کرده اند استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که این سایت ها تا مدتی رایگان هستند و بعد از افزایش تعداد مخاطبین شما باید مبلغی را به صورت ماهیانه یا سالیانه به این سایت ها پرداخت نمایید.

 

mailerlite

icontact

MailChimp

 

در مقالات بعدی در مورد فرق ایمیل و اسپم با شما عزیزان بیشتر صحبت خواهیم کرد.